Staat je vraag er niet bij? Stuur ons een bericht.

VEEL GESTELDE VRAGEN (FAQ)

Algemeen

1. Wie zijn wij?

ZoZoWonen.nl verkoopt online woondecoratie & accessoires  ontdek een breed scala aan stoere en sombere woondecoratie en accessoires bestel eenvoudig online of komt het afhalen in ons winkeltje.

2. Hoe koop ik een artikel?

Het kopen van onze artikelen online is eenvoudig. Blader door ons assortiment, voeg de gewenste artikelen toe aan je winkelwagen en volg de stappen om je aankoop te voltooien.

3. Zijn de prijzen inclusief belasting?

Ja, al onze prijzen zijn inclusief belasting. Er worden geen extra kosten toegevoegd aan de prijs die je ziet op de productpagina.

Bestellingen en Verzending

1. Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Je wordt zorgvuldig op de hoogte gehouden van het gehele traject van de zending via de mail. 

2. Wat is de geschatte levertijd?

De geschatte levertijd kan door overmacht of vertragingen variëren. Over het algemeen streven we ernaar om bestellingen indien voor 16:00 besteld de volgende werkdag te leveren. Voor zendingen naar België of Duitsland bedraagt de levertijd 2 - 7 werkdagen afhankelijk van de bestemming.

3. Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Mocht je onverhoopt een verkeerd adres tijdens je bestelling hebben doorgegeven laat het ons zo spoedig mogelijk weten wij kunnen dan, nadat de bestelling is geplaatst het adres wijzigen. Ervan uitgaande dat de bestelling nog niet is verzonden. 

Hoe gaat het retourneren?

Alle informatie over retourneren en ruilen vind je op deze pagina: Retourneren of ruilen

NEEM CONTACT OP

Neem contact op

ONZE GEGEVENS

  • Adres: Hoofdweg 173, 9697NG Blijham
  • Email: info@zozowonen.nl
  • Bank: NL09RABO0334518652
  • KvK: 73000906
  • BTW: NL001468701B51
  • klantenservice en productondersteuning: Tel. 0641784256
    Op werkdagen van: 9:00u - 17:00u